Stiri si comunicate din categoria Contact | Call Center
- Experienta cu Contact Centerul influenteaza nivelul de experienta al clientilor
- E-value International isi lanseaza operatiunile in Romania
- Premiu pentru Nuance la Romanian Contact Center Awards
- Ce masuri pot lua companiile pentru a nu mai lasa clientii sa astepte la telefon
- Retailerii pregătesc integrarea reţelelor sociale īn strategiile centrelor de contact
- Creştere de aproximativ 60% pentru Blue Point Call Center
- Interactive Intelligence dă premiu un contact center modern
- Piața centrelor de contact īn cloud va creşte cu 12,1% anual
- Companiile de asigurări şi telco, cele mai interesate de utilizarea sondajelor pentru creşterea satisfacţiei clienţilor
- Tehnologiile mobile schimbă modul de interacţiune al centrele de contact cu clienţii
afaceri
Veridian Systems
Kapsch TrafficCom
cablu TV
Elasticloud Marketplace
OTP Consulting Romania
SCANMATE i940
Business Informations Systems
mecanica
Decanul FIFIM
Mio Spirit 495 LM
112
studii postdoctorale
Softelligence
xActim
Cognos 8 Go! Mobile
LG Optimus 2X
Proiectoare DLP
Tableta convertibila
Fundatia Post-Privatizare